0Item(s)

U hebt niets in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u een overzicht van de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. Uw vraag wordt binnen 24 uur (werkdagen) beantwoord.

Waarom zijn de webshops van Speeltjesfabriek.nl betrouwbare webwinkels?

De webshops van Speeltjesfabriek.nl zijn aangesloten bij de Stichting WebwinkelKeur en voldoet aan alle eisen welke gesteld worden door het keurmerk. Deze webshop voldoet dus aan alle eisen die de wet stelt aan een webshop alsmede ook de eisen die het keurmerk stelt. Je kan dus veilig bij ons bestellen.

Onze webshops:

- Kunstvaginawebshop.nl
- Straponwebshop.nl
- Buttplugwebshop.nl
- Sexpopwebshop.nl
- Penispompwebshop.nl
- Dildokraam.nl
- Vibratieeitje.nl
- Speeltjesfabriek.nl

Is verzending naar Belgie ook mogelijk?

Ja, verzending naar België is mogelijk. Zowel in Nederland als België gratis verzending vanaf € 30,00,-
Voor bestellingen onder de € 30,00,- brengen we € 4,95 extra verzendkosten in rekening.
Verzending naar andere landen is niet mogelijk, wij verzenden alleen binnen Nederland en Belgie.
Let op: verzending met Pakjegemak (afhaallocatie) is niet mogelijk in België.

Hoe kan ik een product bestellen?

U kunt een product bestellen door op de button ‘in winkelwagen’ te klikken op de productpagina of categorie pagina.
Vervolgens kunt u verder gaan met winkelen of op de button ‘afrekenen’ klikken om u bestelling af te handelen.

Wij vragen u tijdens het bestelproces om gegevens in te voeren voor het factuuradres en verzendadres. Tevens vragen wij u om uw emailadres om u een betaalbewijs te kunnen versturen.
Persoonlijke gegevens worden niet voor andere doeleinden gebruikt en worden niet aan derden verstrekt. Zie ook onze privacy policy.

U kunt betalen met divers betaalsystemen, zoals Ideal, MisterCash (Bancontact), AfterPay, Paypal en bankoverschrijving. Voordat u de bestelling definitief plaatst krijgt u altijd een besteloverzicht te zien met de productinformatie, kosten en eventuele verzendkosten.

Nadat u onze algemene voorwaarden heeft geaccepteerd plaatst u de definitieve bestelling door op de button ‘plaats bestelling’ te klikken, waarna u in het door u gekozen betaalsysteem terecht komt.

Zodra u uw bestelling heeft afgerond, ontvangt U automatisch een e-mail met de bestel en betaalgegevens. Op dat moment weet u dat de bestelling bij ons is aangekomen.

Is het door mij gekozen/gewenste product op voorraad?

Indien een product niet op voorraad is wordt dit vermeldt op de productpagina. Het kan altijd voorkomen dat een product toch niet op voorraad blijkt te zijn. Indien dat het geval is zorgen wij voor een snelle en passende oplossing. Indien u wenst krijgt u direct uw geld terug. 

Hoe kan ik een klacht indienen?

Uiteraard gaan wij ervan uit dat u geen klachten heeft. We denken dit namelijk altijd ten alle tijde samen op te kunnen lossen. Klant = koning bij ons!

Indien u toch een klacht wilt indienen kan dit via ons contactformulier.

Indien u een klacht indient krijgt u een reactie op werkdagen binnen 24 uur.
Vermeldt hierbij altijd duidelijk de rede en oorzaak van de klacht zodat we zo snel mogelijk tot een oplossing kunnen komen.

De webshops van Speeltjesfabriek.nl zijn aangesloten bij de Stichting WebwinkelKeur.

Stichting WebwinkelKeur is een onafhankelijke organisatie met een transparant keurmerk dat de kracht van een onafhankelijke organisatie combineert met de ervaringen van klanten. Als non-profit organisatie biedt WebwinkelKeur meer keurmerk voor minder. De leden van WebwinkelKeur voldoen aan de gedragscode en bieden door het plaatsen van het klikbare keurmerk met ervaringenpagina klanten de mogelijkheid om hun ervaring met de winkelier te delen. Hiermee is het WebwinkelKeur het enige webwinkel keurmerk dat dubbele zekerheid biedt bij uw online aankopen.

U kunt uw klacht dus ook doorgeven aan de Stichting WebwinkelKeur.

Dit kan via het klachtenformulier van de Stichting. Klachten worden direct in behandeling genomen.

Speeltjesfabriek.nl zal aan de Stichting WebwinkelKeur altijd medewerking verlenen bij het oplossen van het geschil.

Het ODR platform

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@speeltjesfabriek.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Waarom zijn onze producten zo voordelig?

Wij werken samen met leveranciers die producten direct naar de klant versturen. Zo kunnen wij besparen op dure kosten en bedrijfsrisico’s, zoals voorraden en een pand. Ook beheren, promoten en ontwerpen wij onze webshops helemaal zelf.

Wij hanteren zeer voordelige prijzen.
Ook de verzendkosten zijn in verhouding tot andere webshops laag (€ 4,95) en zijn zelfs gratis bij bestellingen boven € 30,-

Wat zijn de levertijden?

Indien u een bestelling voor 19.00 uur plaatst wordt uw bestelling de volgende dag al geleverd, met uitzondering van bestellingen op zaterdag en zondag.
Bestellingen die op zaterdag of zondag zijn geplaatst worden op dinsdag geleverd.
Uw bestelling 
discreet bij u thuis afgeleverd door PostNL of u kunt kiezen voor 1 van de ruim 3600 PostNL afhaalpunten.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt een bestelling betalen met de volgende betaalsystemen:

1. iDeal
2. AfterPay (achteraf betalen met accept giro)
3. Paypal
4. Mistercash/Bancontact (Belgie)
5. Creditkaart
6. Bankoverschrijving (50% aanbetaling mogelijk)

Wat zijn de verzendkosten?

Wij rekenen € 4,95 aan verzendkosten. (inclusief btw)
Er worden GEEN VERZENDKOSTEN in rekening gebracht bij bestellingen vanaf € 30,-

Mijn product is defect? Is er garantie op producten?

Defecte producten

Onze producten zijn gemaakt van hoogwaardige materialen en zijn uitvoerig getest. Desondanks kan het natuurlijk altijd voorkomen dat een product defect is. Wij streven altijd naar klanttevredenheid en een uitstekende service. Als een artikel bijvoorbeeld defect is, zoeken we uiteraard een passende oplossing.

Garantie op producten

Op de meeste artikelen zit standaard 30 dagen garantie. Deze garantie gaat in op het moment dat het artikel bij u is afgeleverd. Sommige artikelen hebben een veel langere garantietermijn. Bij deze artikelen wordt een apart garantiecertificaat meegezonden. Heeft u een artikel besteld met een defect? Uiteraard kunt u het artikel dan retourneren.
Bekijk de retouren pagina.

Hoe kan ik een bestelling retour zenden?

Je hebt het recht je bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen de tijd om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Bekijk onze retourenpagina voor de voorwaarden.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, dient het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd te worden. Neem contact met ons op om gebruik te maken van het retourrecht. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten, zonder vragen. Voor terugbetaling gebruiken wij hetzelfde betaalmiddel dat de u als consument heeft gebruikt, tenzij de u instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor u. 

Zijn de vermelde prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen zijn inclusief 21% BTW en andere heffingen. Gratis verzending vanaf € 30,00.
Op je betalingsbewijs, welke wij je direct mailen na een succesvolle betaling, staat het BTW-bedrag vermeld.

Wordt mijn bestelling bij de buren afgeleverd?

Wordt mijn bestelling ook bij de buren afgeleverd?

Het door jou bestelde product wordt verstuurd naar het door jou opgegeven adres. Mocht je op het moment van bezorgen niet thuis zijn, dan wordt je bestelling niet bij de buren afgeleverd. De pakketdienst laat een bericht achter en zal de volgende werkdag het pakketje opnieuw aanbieden. Indien ook de tweede keer het pakketje niet afgeleverd kan worden, ontvang je een briefje waarmee je het pakketje kunt afhalen op het dichtstbijzijnde PostNL-kantoor.

Hoe ziet een pakketje van Speeltjesfabriek.nl eruit?

De naam Speeltjesfabriek.nl of deze webshop is niet zichtbaar op het pakketje.
Als afzender op de sticker staat "Postorder" en als inhoud "internetbestelling". Verder staat er een instructie voor de postbode op dat hij alleen op jouw adres mag afleveren en dus niet bij de buren. Op onze pagina over discretie kun je een voorbeeld zien van de verpakking.

Wat houdt discrete en anonieme verzending en afhandeling in?

Wij geven om jouw privacy. Jouw privacy is onze zorg. Zo kan jij ten volle genieten van onze producten en wij hebben een tevreden klant. Lees hieronder meer hoe wij jouw privacy en discretie waarborgen.

Verzending
Bestelde producten worden discreet geleverd. De inhoud van de verpakking is aan de buitenkant NIET zichtbaar. Ook de gegevens van deze webshop zijn op de verpakking niet zichtbaar. De koerier weet dus niet wat er in de verpakking zit. Ook de buurman of uw partner niet. Het pakketje wordt trouwens ook niet bij de buren afgeleverd. Je kunt ook kiezen voor 1 van de ruim 3600 afhaalpunten in Nederland.

Discreet betalen
Je kunt online betalen met iDeal, Paypal, Creditkaart, AfterPay of overboeking. Je betaalt altijd veilig via je eigen bank aan een Stichting derden-gelden. Je kunt ook overschrijven per bank. Op je bankafschrift komt NIET de naam van deze webshop of ons bedrijf (Speeltjesfabriek.nl) te staan.

Nazorg en promotie
Discretie en privacy zijn bij ons heilig. We sturen je niet ongevraagd e-mails of folders met aanbiedingen. Wij verkopen je gegevens NOOIT of gebruikt deze op enig andere manier door ze te delen met een andere partij, tenzij wij daar via juridische weg toe gedwongen worden. Wij gebruiken de gegevens slechts om de bezorging correct te laten verlopen.

Schone, nieuwe sekstoys
Wij garanderen je nieuwe ongebruikte producten. Producten worden door ons niet retour genomen indien de verpakking is aangebroken (de verpakking wordt geseald waardoor we altijd kunnen zien of een verpakking is aangebroken).

Onze producten bestaan alleen uit producten van veilige materialen.